S5229

Gyártó: Samsung

Hívásátirányítás a hangpostára - Samsung S5229

Lépés 1 / 16

Keresd meg a "Hívásátirányítás" lehetőséget.

Válaszd a Menü lehetőséget.

Lépés 2 / 16

Keresd meg a "Hívásátirányítás" lehetőséget.

Válaszd a Beállítások lehetőséget.

Lépés 3 / 16

Keresd meg a "Hívásátirányítás" lehetőséget.

Válaszd a Hívás lehetőséget.

Lépés 4 / 16

Keresd meg a "Hívásátirányítás" lehetőséget.

Válaszd a Hanghívás lehetőséget.

Lépés 5 / 16

Keresd meg a "Hívásátirányítás" lehetőséget.

Válaszd a Hívásátirányítás lehetőséget.

Lépés 6 / 16

Válaszd ki az átirányítás típusát

Válassz egyet az alábbi átirányítás-típusok közül:
Mindig

A Ha nem elérhető lehetőség a Ha foglalt és a Ha nem válaszol opciókat egyesíti egy beállításban.
Lépés 7 / 16

Válaszd ki az átirányítás típusát

Ha foglalt

A Ha nem elérhető lehetőség a Ha foglalt és a Ha nem válaszol opciókat egyesíti egy beállításban.
Lépés 8 / 16

Válaszd ki az átirányítás típusát

Ha nem válaszol

A Ha nem elérhető lehetőség a Ha foglalt és a Ha nem válaszol opciókat egyesíti egy beállításban.
Lépés 9 / 16

Válaszd ki az átirányítás típusát

Ha nem elérhető

A Ha nem elérhető lehetőség a Ha foglalt és a Ha nem válaszol opciókat egyesíti egy beállításban.
Lépés 10 / 16

Hívásátirányítás a hangpostára

Válaszd az Átirányítás ide: lehetőséget.

Ha minden hívást átirányítasz, akkor egy átirányítás ikon jelenik meg a készenléti képernyőn.
Lépés 11 / 16

Hívásátirányítás a hangpostára

Válaszd a Hangpostára lehetőséget.

Ha minden hívást átirányítasz, akkor egy átirányítás ikon jelenik meg a készenléti képernyőn.
Lépés 12 / 16

Hívásátirányítás a hangpostára

Amennyiben a Ha nem válaszol lehetőséget választottad a második lépésnél:

Ha minden hívást átirányítasz, akkor egy átirányítás ikon jelenik meg a készenléti képernyőn.
Lépés 13 / 16

Hívásátirányítás a hangpostára

Válaszd a Várakozási idő lehetőséget.

Ha minden hívást átirányítasz, akkor egy átirányítás ikon jelenik meg a készenléti képernyőn.
Lépés 14 / 16

Hívásátirányítás a hangpostára

Válaszd ki az átirányítás kívánt késleltetését.

Ha minden hívást átirányítasz, akkor egy átirányítás ikon jelenik meg a készenléti képernyőn.
Lépés 15 / 16

Hívásátirányítás a hangpostára

Válaszd a Ment lehetőséget.

Ha minden hívást átirányítasz, akkor egy átirányítás ikon jelenik meg a készenléti képernyőn.
Lépés 16 / 16

Befejezés

A befejezéshez és ahhoz, hogy visszatérhess a készenléti állapothoz, nyomd meg a befejezés gombot.

1. Keresd meg a "Hívásátirányítás" lehetőséget.

Válaszd a Menü lehetőséget.
Válaszd a Beállítások lehetőséget.
Válaszd a Hívás lehetőséget.
Válaszd a Hanghívás lehetőséget.
Válaszd a Hívásátirányítás lehetőséget.

2. Válaszd ki az átirányítás típusát

Válassz egyet az alábbi átirányítás-típusok közül:
Mindig
A Ha nem elérhető lehetőség a Ha foglalt és a Ha nem válaszol opciókat egyesíti egy beállításban.
Ha foglalt
A Ha nem elérhető lehetőség a Ha foglalt és a Ha nem válaszol opciókat egyesíti egy beállításban.
Ha nem válaszol
A Ha nem elérhető lehetőség a Ha foglalt és a Ha nem válaszol opciókat egyesíti egy beállításban.
Ha nem elérhető
A Ha nem elérhető lehetőség a Ha foglalt és a Ha nem válaszol opciókat egyesíti egy beállításban.

3. Hívásátirányítás a hangpostára

Válaszd az Átirányítás ide: lehetőséget.
Ha minden hívást átirányítasz, akkor egy átirányítás ikon jelenik meg a készenléti képernyőn.
Válaszd a Hangpostára lehetőséget.
Ha minden hívást átirányítasz, akkor egy átirányítás ikon jelenik meg a készenléti képernyőn.
Amennyiben a Ha nem válaszol lehetőséget választottad a második lépésnél:
Ha minden hívást átirányítasz, akkor egy átirányítás ikon jelenik meg a készenléti képernyőn.
Válaszd a Várakozási idő lehetőséget.
Ha minden hívást átirányítasz, akkor egy átirányítás ikon jelenik meg a készenléti képernyőn.
Válaszd ki az átirányítás kívánt késleltetését.
Ha minden hívást átirányítasz, akkor egy átirányítás ikon jelenik meg a készenléti képernyőn.
Válaszd a Ment lehetőséget.
Ha minden hívást átirányítasz, akkor egy átirányítás ikon jelenik meg a készenléti képernyőn.

4. Befejezés

A befejezéshez és ahhoz, hogy visszatérhess a készenléti állapothoz, nyomd meg a befejezés gombot.
main_icn_Apps bill-or-report broadband market_icn_Minutes main_icn_Chevron_down main_icn_Chevron_left main_icn_Chevron_right main_icn_Close main_icn_Community_or_Foundation main_icn_Social_Facebook main_icn_Menu main_icn_Play_arrow main_icn_Search main_icn_Settings share social-facebook social-google-plus social-twitter social-youtube main_icn_Text main_icn_Social_Twitter