E7

Gyártó: Nokia

Hívásátirányítás a hangpostára - Nokia E7

Lépés 1 / 15

Keresd meg a "Hanghívásokat" menüpontot.

Nyomd meg a menü gombot.

Lépés 2 / 15

Keresd meg a "Hanghívásokat" menüpontot.

Válaszd a Beállítások lehetőséget.

Lépés 3 / 15

Keresd meg a "Hanghívásokat" menüpontot.

Válaszd a Hívás lehetőséget.

Lépés 4 / 15

Keresd meg a "Hanghívásokat" menüpontot.

Válaszd a Hívásátirányítás lehetőséget.

Lépés 5 / 15

Keresd meg a "Hanghívásokat" menüpontot.

Válaszd a Hanghívásokat lehetőséget.

Lépés 6 / 15

Válaszd ki az átirányítás típusát

Válassz egyet az alábbi átirányítás-típusok közül:
Minden hanghívást

Ha a Minden hanghívást lehetőséget választod, az felülírja a többi beállítást.
A Ha nem érhető el lehetőség a Ha foglalt, a Ha nem válaszol és a Ha ki van kapcsolva opciókat egyesíti egy beállításban.
Lépés 7 / 15

Válaszd ki az átirányítás típusát

Ha foglalt

Ha a Minden hanghívást lehetőséget választod, az felülírja a többi beállítást.
A Ha nem érhető el lehetőség a Ha foglalt, a Ha nem válaszol és a Ha ki van kapcsolva opciókat egyesíti egy beállításban.
Lépés 8 / 15

Válaszd ki az átirányítás típusát

Ha nem válaszol

Ha a Minden hanghívást lehetőséget választod, az felülírja a többi beállítást.
A Ha nem érhető el lehetőség a Ha foglalt, a Ha nem válaszol és a Ha ki van kapcsolva opciókat egyesíti egy beállításban.
Lépés 9 / 15

Válaszd ki az átirányítás típusát

Ha ki van kapcsolva

Ha a Minden hanghívást lehetőséget választod, az felülírja a többi beállítást.
A Ha nem érhető el lehetőség a Ha foglalt, a Ha nem válaszol és a Ha ki van kapcsolva opciókat egyesíti egy beállításban.
Lépés 10 / 15

Válaszd ki az átirányítás típusát

Ha nem érhető el

Ha a Minden hanghívást lehetőséget választod, az felülírja a többi beállítást.
A Ha nem érhető el lehetőség a Ha foglalt, a Ha nem válaszol és a Ha ki van kapcsolva opciókat egyesíti egy beállításban.
Lépés 11 / 15

Hívásátirányítás a hangpostára

Válaszd az Aktiválás lehetőséget.

Ha minden hívást átirányítasz, akkor egy átirányítás ikon jelenik meg a készenléti képernyőn.
Lépés 12 / 15

Hívásátirányítás a hangpostára

Válaszd a Hangpostafiókra lehetőséget.

Ha minden hívást átirányítasz, akkor egy átirányítás ikon jelenik meg a készenléti képernyőn.
Lépés 13 / 15

Hívásátirányítás a hangpostára

Amennyiben a Ha nem válaszol vagy a Ha nem érhető el lehetőséget választottad a második lépésnél:

Ha minden hívást átirányítasz, akkor egy átirányítás ikon jelenik meg a készenléti képernyőn.
Lépés 14 / 15

Hívásátirányítás a hangpostára

Válaszd ki a késleltetés idejét.
A telefon kérvényezi a hívások hangpostára való átirányítását a hálózatnál.

Ha minden hívást átirányítasz, akkor egy átirányítás ikon jelenik meg a készenléti képernyőn.
Lépés 15 / 15

Befejezés

A befejezéshez és ahhoz, hogy visszatérhess a készenléti állapothoz, nyomd meg a menü gombot.

1. Keresd meg a "Hanghívásokat" menüpontot.

Nyomd meg a menü gombot.
Válaszd a Beállítások lehetőséget.
Válaszd a Hívás lehetőséget.
Válaszd a Hívásátirányítás lehetőséget.
Válaszd a Hanghívásokat lehetőséget.

2. Válaszd ki az átirányítás típusát

Válassz egyet az alábbi átirányítás-típusok közül:
Minden hanghívást
Ha a Minden hanghívást lehetőséget választod, az felülírja a többi beállítást.
A Ha nem érhető el lehetőség a Ha foglalt, a Ha nem válaszol és a Ha ki van kapcsolva opciókat egyesíti egy beállításban.
Ha foglalt
Ha a Minden hanghívást lehetőséget választod, az felülírja a többi beállítást.
A Ha nem érhető el lehetőség a Ha foglalt, a Ha nem válaszol és a Ha ki van kapcsolva opciókat egyesíti egy beállításban.
Ha nem válaszol
Ha a Minden hanghívást lehetőséget választod, az felülírja a többi beállítást.
A Ha nem érhető el lehetőség a Ha foglalt, a Ha nem válaszol és a Ha ki van kapcsolva opciókat egyesíti egy beállításban.
Ha ki van kapcsolva
Ha a Minden hanghívást lehetőséget választod, az felülírja a többi beállítást.
A Ha nem érhető el lehetőség a Ha foglalt, a Ha nem válaszol és a Ha ki van kapcsolva opciókat egyesíti egy beállításban.
Ha nem érhető el
Ha a Minden hanghívást lehetőséget választod, az felülírja a többi beállítást.
A Ha nem érhető el lehetőség a Ha foglalt, a Ha nem válaszol és a Ha ki van kapcsolva opciókat egyesíti egy beállításban.

3. Hívásátirányítás a hangpostára

Válaszd az Aktiválás lehetőséget.
Ha minden hívást átirányítasz, akkor egy átirányítás ikon jelenik meg a készenléti képernyőn.
Válaszd a Hangpostafiókra lehetőséget.
Ha minden hívást átirányítasz, akkor egy átirányítás ikon jelenik meg a készenléti képernyőn.
Amennyiben a Ha nem válaszol vagy a Ha nem érhető el lehetőséget választottad a második lépésnél:
Ha minden hívást átirányítasz, akkor egy átirányítás ikon jelenik meg a készenléti képernyőn.
Válaszd ki a késleltetés idejét.
A telefon kérvényezi a hívások hangpostára való átirányítását a hálózatnál.
Ha minden hívást átirányítasz, akkor egy átirányítás ikon jelenik meg a készenléti képernyőn.

4. Befejezés

A befejezéshez és ahhoz, hogy visszatérhess a készenléti állapothoz, nyomd meg a menü gombot.
main_icn_Apps bill-or-report broadband market_icn_Minutes main_icn_Chevron_down main_icn_Chevron_left main_icn_Chevron_right main_icn_Close main_icn_Community_or_Foundation main_icn_Social_Facebook main_icn_Menu main_icn_Play_arrow main_icn_Search main_icn_Settings share social-facebook social-google-plus social-twitter social-youtube main_icn_Text main_icn_Social_Twitter