Asha 300

Gyártó: Nokia

Hívásátirányítás a hangpostára - Nokia Asha 300

Lépés 1 / 14

Keresd meg a "Hívásátirányítás" lehetőséget.

Válaszd a Menü lehetőséget.

Lépés 2 / 14

Keresd meg a "Hívásátirányítás" lehetőséget.

Válaszd a Beállítások lehetőséget.

Lépés 3 / 14

Keresd meg a "Hívásátirányítás" lehetőséget.

Válaszd a Hívás lehetőséget.

Lépés 4 / 14

Keresd meg a "Hívásátirányítás" lehetőséget.

Válaszd a Hívásátirányítás lehetőséget.

Lépés 5 / 14

Válaszd ki az átirányítás típusát

Válassz egyet az alábbi átirányítás-típusok közül:
Minden hanghív.

A Ha nem áll rend. lehetőség a Ha foglalt, a Ha nincs válasz és a Ha nem érhető el opciókat egyesíti egy beállításban.
Lépés 6 / 14

Válaszd ki az átirányítás típusát

Ha foglalt

A Ha nem áll rend. lehetőség a Ha foglalt, a Ha nincs válasz és a Ha nem érhető el opciókat egyesíti egy beállításban.
Lépés 7 / 14

Válaszd ki az átirányítás típusát

Ha nincs válasz

A Ha nem áll rend. lehetőség a Ha foglalt, a Ha nincs válasz és a Ha nem érhető el opciókat egyesíti egy beállításban.
Lépés 8 / 14

Válaszd ki az átirányítás típusát

Ha nem érhető el

A Ha nem áll rend. lehetőség a Ha foglalt, a Ha nincs válasz és a Ha nem érhető el opciókat egyesíti egy beállításban.
Lépés 9 / 14

Válaszd ki az átirányítás típusát

Ha nem áll rend.

A Ha nem áll rend. lehetőség a Ha foglalt, a Ha nincs válasz és a Ha nem érhető el opciókat egyesíti egy beállításban.
Lépés 10 / 14

Hívásátirányítás a hangpostára

Válaszd az Aktiválás lehetőséget.

Ha minden hívást átirányítasz, akkor egy átirányítás ikon jelenik meg készenléti állapotban.
Lépés 11 / 14

Hívásátirányítás a hangpostára

Válaszd a Hangpostára lehetőséget.

Ha minden hívást átirányítasz, akkor egy átirányítás ikon jelenik meg készenléti állapotban.
Lépés 12 / 14

Hívásátirányítás a hangpostára

Ha a második lépésnél a Ha nincs válasz vagy a Ha nem áll rend. lehetőséget választottad, be kell állítanod az átirányítás késleltetésének idejét:

Ha minden hívást átirányítasz, akkor egy átirányítás ikon jelenik meg készenléti állapotban.
Lépés 13 / 14

Hívásátirányítás a hangpostára

Válaszd ki a késleltetés idejét.

Ha minden hívást átirányítasz, akkor egy átirányítás ikon jelenik meg készenléti állapotban.
Lépés 14 / 14

Befejezés

A befejezéshez és ahhoz, hogy visszatérhess a készenléti állapothoz, nyomd meg a bekapcsológombot.

1. Keresd meg a "Hívásátirányítás" lehetőséget.

Válaszd a Menü lehetőséget.
Válaszd a Beállítások lehetőséget.
Válaszd a Hívás lehetőséget.
Válaszd a Hívásátirányítás lehetőséget.

2. Válaszd ki az átirányítás típusát

Válassz egyet az alábbi átirányítás-típusok közül:
Minden hanghív.
A Ha nem áll rend. lehetőség a Ha foglalt, a Ha nincs válasz és a Ha nem érhető el opciókat egyesíti egy beállításban.
Ha foglalt
A Ha nem áll rend. lehetőség a Ha foglalt, a Ha nincs válasz és a Ha nem érhető el opciókat egyesíti egy beállításban.
Ha nincs válasz
A Ha nem áll rend. lehetőség a Ha foglalt, a Ha nincs válasz és a Ha nem érhető el opciókat egyesíti egy beállításban.
Ha nem érhető el
A Ha nem áll rend. lehetőség a Ha foglalt, a Ha nincs válasz és a Ha nem érhető el opciókat egyesíti egy beállításban.
Ha nem áll rend.
A Ha nem áll rend. lehetőség a Ha foglalt, a Ha nincs válasz és a Ha nem érhető el opciókat egyesíti egy beállításban.

3. Hívásátirányítás a hangpostára

Válaszd az Aktiválás lehetőséget.
Ha minden hívást átirányítasz, akkor egy átirányítás ikon jelenik meg készenléti állapotban.
Válaszd a Hangpostára lehetőséget.
Ha minden hívást átirányítasz, akkor egy átirányítás ikon jelenik meg készenléti állapotban.
Ha a második lépésnél a Ha nincs válasz vagy a Ha nem áll rend. lehetőséget választottad, be kell állítanod az átirányítás késleltetésének idejét:
Ha minden hívást átirányítasz, akkor egy átirányítás ikon jelenik meg készenléti állapotban.
Válaszd ki a késleltetés idejét.
Ha minden hívást átirányítasz, akkor egy átirányítás ikon jelenik meg készenléti állapotban.

4. Befejezés

A befejezéshez és ahhoz, hogy visszatérhess a készenléti állapothoz, nyomd meg a bekapcsológombot.
main_icn_Apps bill-or-report broadband market_icn_Minutes main_icn_Chevron_down main_icn_Chevron_left main_icn_Chevron_right main_icn_Close main_icn_Community_or_Foundation main_icn_Social_Facebook main_icn_Menu main_icn_Play_arrow main_icn_Search main_icn_Settings share social-facebook social-google-plus social-twitter social-youtube main_icn_Text main_icn_Social_Twitter