Hívásátirányítás a hangpostára - Vodafone Smart II
Az előfizetésedhez tartozik egy hangposta, amelyen üzenetet hagyhatnak neked, amikor nem vagy elérhető. Kövesd az alábbi utasításokat a hívások hangpostára való átirányításához.
Keresd meg a "Hívás átirányítás" menüpontot.
Nyomd meg a menü ikont.
Válaszd a Beállítások lehetőséget.
Válaszd a Hívásbeállítások lehetőséget.
Válaszd a Hívás átirányítás lehetőséget.
Válaszd ki az átirányítás típusát
Várj egy pillanatot, amíg a jelenlegi beállítások betöltődnek.
Az Átirányítás, ha nem elér lehetőség az Átirányítás, ha foglalt és az Átirányítás, ha nincs vála opciókat egyesíti egy beállításban.
Válassz egyet az alábbi átirányítás-típusok közül:
Mindig átirányít
Mindig átirányít
Az Átirányítás, ha nem elér lehetőség az Átirányítás, ha foglalt és az Átirányítás, ha nincs vála opciókat egyesíti egy beállításban.
Átirányítás, ha foglalt
Az Átirányítás, ha nem elér lehetőség az Átirányítás, ha foglalt és az Átirányítás, ha nincs vála opciókat egyesíti egy beállításban.
Átirányítás, ha nincs vála
Az Átirányítás, ha nem elér lehetőség az Átirányítás, ha foglalt és az Átirányítás, ha nincs vála opciókat egyesíti egy beállításban.
Átirányítás, ha nem elér
Az Átirányítás, ha nem elér lehetőség az Átirányítás, ha foglalt és az Átirányítás, ha nincs vála opciókat egyesíti egy beállításban.
Hívásátirányítás a hangpostára
Írd be azt, hogy +36709090999, és válaszd az Engedélyez lehetőséget.
A telefon kérvényezi a beállítások megváltoztatását a hálózatnál.
A telefon kérvényezi a beállítások megváltoztatását a hálózatnál.
Ha minden hívást átirányítasz, akkor egy átirányítás ikon jelenik meg a készenléti képernyőn.
Befejezés
A befejezéshez és ahhoz, hogy visszatérhess a készenléti állapothoz, nyomd meg a főoldal gombot.