Hívásátirányítás a hangpostára - Vodafone Smart First
Ahhoz, hogy a hangpostádon lehessen üzeneteket hagyni, amikor nem fogadsz egy hívást, át kell irányítanod a hívásokat a hangpostára.
Keresd meg a "Hívás átirányítás" menüpontot.
Kattints a telefon ikonra.
Nyomd meg a menü gombot.
Válaszd a Beállítások lehetőséget.
Válaszd a Hanghívás lehetőséget.
Válaszd a Hívás átirányítás lehetőséget.
Válaszd ki az átirányítás típusát
Várj egy pillanatot, amíg a jelenlegi beállítások betöltődnek.
Válassz egyet az alábbi átirányítás-típusok közül:
Mindig átirányít
Mindig átirányít
Átirányítás, ha foglalt
Átirányítás, ha nincs válasz
Átirányít, ha nem elérhető
Hívásátirányítás a hangpostára
Írd be azt, hogy +36709090999
Ha a 2-es lépésnél a Átirányítás, ha nincs válasz lehetőséget választottad, akkor be kell állítanod, hogy mennyi idő elteltével történjen meg a hívásátirányítás.
Ha a 2-es lépésnél a Átirányítás, ha nincs válasz lehetőséget választottad, akkor be kell állítanod, hogy mennyi idő elteltével történjen meg a hívásátirányítás.
Nyisd le a "Késleltetés" alatti legördülő menüt.
Válaszd ki a kívánt késleltetést.
Válaszd az Engedélyez lehetőséget.
Visszatérés a főképernyőhöz
A befejezéshez és ahhoz, hogy visszatérhess a főképernyőhöz, nyomd meg a főoldal gombot.