Hívásátirányítás a hangpostára - Vodafone 555
Az előfizetésedhez tartozik egy hangposta, amelyen üzenetet hagyhatnak neked, amikor nem vagy elérhető. Kövesd az alábbi utasításokat a hívások hangpostára való átirányításához.
A hívások hangpostára való átirányításához el kell mentened a hangposta telefonszámát. Kattints ide, és megtudhatod, hogyan mentheted el a hangposta telefonszámát.
Keresd meg a "Hanghívások" menüpontot.
Nyomd meg a Menü gombot.
Válaszd a Beállítás lehetőséget, és nyomd meg a navigációs gombot.
Válaszd a Hívásbeállítás lehetőséget, és nyomd meg a navigációs gombot.
Válaszd az Átirányítás lehetőséget, és nyomd meg a navigációs gombot.
Válaszd a Hanghívások lehetőséget, és nyomd meg a navigációs gombot.
Válaszd ki az átirányítás típusát
Válassz egyet az alábbi átirányítás-típusok közül:
Minden hanghívás átirányítása
Minden hanghívás átirányítása
Ha a Minden hanghívás átirányítása lehetőséget választod, az felülírja a többi beállítást.
Az Átirányítás, ha nem elérhető lehetőség az Átirányítás, ha foglalt és az Átirányítás, ha nem válaszol opciókat egyesíti egy beállításban.
Az Átirányítás, ha nem elérhető lehetőség az Átirányítás, ha foglalt és az Átirányítás, ha nem válaszol opciókat egyesíti egy beállításban.
Átirányítás, ha foglalt
Ha a Minden hanghívás átirányítása lehetőséget választod, az felülírja a többi beállítást.
Az Átirányítás, ha nem elérhető lehetőség az Átirányítás, ha foglalt és az Átirányítás, ha nem válaszol opciókat egyesíti egy beállításban.
Az Átirányítás, ha nem elérhető lehetőség az Átirányítás, ha foglalt és az Átirányítás, ha nem válaszol opciókat egyesíti egy beállításban.
Átirányítás, ha nem válaszol
Ha a Minden hanghívás átirányítása lehetőséget választod, az felülírja a többi beállítást.
Az Átirányítás, ha nem elérhető lehetőség az Átirányítás, ha foglalt és az Átirányítás, ha nem válaszol opciókat egyesíti egy beállításban.
Az Átirányítás, ha nem elérhető lehetőség az Átirányítás, ha foglalt és az Átirányítás, ha nem válaszol opciókat egyesíti egy beállításban.
Átirányítás, ha nem elérhető
Ha a Minden hanghívás átirányítása lehetőséget választod, az felülírja a többi beállítást.
Az Átirányítás, ha nem elérhető lehetőség az Átirányítás, ha foglalt és az Átirányítás, ha nem válaszol opciókat egyesíti egy beállításban.
Az Átirányítás, ha nem elérhető lehetőség az Átirányítás, ha foglalt és az Átirányítás, ha nem válaszol opciókat egyesíti egy beállításban.
Nyomd meg a navigációs gombot.
Ha a Minden hanghívás átirányítása lehetőséget választod, az felülírja a többi beállítást.
Az Átirányítás, ha nem elérhető lehetőség az Átirányítás, ha foglalt és az Átirányítás, ha nem válaszol opciókat egyesíti egy beállításban.
Az Átirányítás, ha nem elérhető lehetőség az Átirányítás, ha foglalt és az Átirányítás, ha nem válaszol opciókat egyesíti egy beállításban.
Hívásátirányítás a hangpostára
Válaszd az Aktivál lehetőséget, és nyomd meg a navigációs gombot.
Ha minden hívást átirányítasz, akkor egy átirányítás ikon jelenik meg készenléti állapotban.
Válaszd a Hangpostára lehetőséget, és nyomd meg a navigációs gombot.
Ha minden hívást átirányítasz, akkor egy átirányítás ikon jelenik meg készenléti állapotban.
Ha a második lépésnél az Átirányítás, ha nem válaszol lehetőséget választottad, akkor ki kell választanod az átirányítás késleltetésének idejét.
Ha minden hívást átirányítasz, akkor egy átirányítás ikon jelenik meg készenléti állapotban.
Válaszd ki a kívánt időtartamot, és nyomd meg a navigációs gombot.
A telefon kérvényezi a beállítások aktiválását a hálózatnál.
A telefon kérvényezi a beállítások aktiválását a hálózatnál.
Ha minden hívást átirányítasz, akkor egy átirányítás ikon jelenik meg készenléti állapotban.
Nyomd meg az Igen gombot a megerősítéshez.
Ha minden hívást átirányítasz, akkor egy átirányítás ikon jelenik meg készenléti állapotban.
Befejezés
A befejezéshez és ahhoz, hogy visszatérhess a készenléti állapothoz, nyomd meg a bekapcsológombot.